Tjena!

Idag har jag jobbat och sen hem, tvätta och diska.
Jag har haft fullt upp idag.. och nu e min kropp riktigt tröttt...

Nu sitter jag här och funderar över vad jag ska göra, varför jag
inte tar mig för det jag vill utan sitter vid datorn istället.?
varför måste jag kolla min mail, varje dag tex?
hmm....ska försöka skära ner på tiden vid datorn och göra nåt
som jag har nytta av. livet rinner ju bara iväg och det e nu jag ska leva
och inte sen!

Hmmm...tankar på vad jag ska göra...
teckna?
skriva? har ett litet projekt på gång, men än så länge e det hemligt. ;)
öva på sången?

Det blir nog lite teckning, kollade upp lite på internet och vi ni vad jag hittade!!
En liten rolig hemsida som heter www.popartamig.com

Kolla in den vet jag!

Det är en hemsida där man kan beställa en personlig tavla! :)
Lägg den på minnet!

Ska äta mina ahlgrens bilar sedan, mmm..har verkligen fastnat för det godiset :)
not good men whatever!
det bästa e om man lägger in de i kylen innan...hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0