Idésprutaren ;)

Haha....imorse vaknade jag kvart i åtta av att de sågade ner
buskar och träd här utanför :( jag som hade sovmorgon.
så typiskt...men det brukar vara så ellerhur?

men det fick mig att vakna till helt enkelt och börja på ett litet
projekt, hehe...hemligt. det e mitt andra projekt nu.
snacka om idéer man får ibland, men det e bara kul!
jag får se vad det leder till :)


ska sätta mig och äta en behövlig frukost som nog kommer bestå utav
fil med frysta hallon och macka till det med salami och ost :) mums!
jag dricker alltid mjölk till frukost. vad dricker ni?


Usch det moler i min högra arm, typiskt inflammatorisk värk :( hoppas det går över
snart!

Efter frukost blir det att duscha och göra iordning mifg inför en shoppingtur på stan!
på min lediga dag...funderar om jag ska ringa pappas kompis och höra om vi kan åka iväg
imon och kolla på skrivbordsstol! minns ni att jag visade en supersnygg stol i ett tidigare inlägg, vill
ha den!






See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0