Idag...

ÅÅhh vad jag har sovit länge. lade mig med huvudvärk och vaknade med
huvudvärk. treon har knappt hjälpt :/ och snart ska jag iväg och
hjälpa mamma med tvätten eftersom hon har opererat foten. ska
passa på och tvätta lite tvätt själv också :) man får intevara dum!


När någon inte kan förstå ens känslor då undrar man om det e fel på sig själv?
Men det kan det ju inte vara varje gång....och man har rätt till att känna vad
man känner och dt finns alltid en vettig anledning.
ibland skulle jag bara önska att jag fick höra....jag förstår att du kan känna som du
gör eftersom det oftast kan bli så här, jag e ledsen.
När man får höra nåt sånt e det absolut lättare att förstå! Jag kräver inte mycket.
Men när jag inte förstår, då e det svårt.....
Men jag blir nästan aldrig förstådd och det e oftast jag som överdriver...hmm då e något
fel eller? så ska det väl inte vara?

Allt jag vill e bara att vi ska förstå varandra, varför ska det vara så svårt.
Brist på kommunikation kanske?

Allt känns bara FÖR hopplöst nu!! Och vem e boven? Självklart jag för att
jag säger vad jag tycker! :( Jag e bara en människa med känslor som
längtar efter något annat....kommunikation....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0