Förkyld...:(

Igår va jag hemma från jobbet. Va förkyld men idag mår jag
bättre som tur e. Min teckningskurs börjar ju idag :)
Hoppas det blir kul och att läraren e bra!

Så det ska bli spännande.
Men det e ikväll d. Nu ska jag strax äta lite frukost och sedan duscha.
Har några timmar på mig innan jag ska åka in till staden :)
Tycker ni också om att slappa på morgonen?
DEt finns typ inget bättre än att veta att man har tre timmar på sig att
äta frukost och göra sig iordning, för den tiden går ssååå snabbt i alla fall.
plötsligt har de timmarna gått. visst e det så? ;)

I lördags skulle jag gått ut på krogen en sväng men det blev inte så.
Kände mig lite kass redan då på kvällen och tänkte att jag skulle sova
bort förkylningen, men icke sa nicke.
DEt blev inget jobb för mig igår.

Vad ska ni göra denna måndag? Om ni e inne och kollar min blogg så MÅSTE
ni svara på den frågan! :)

DÅ hörs vi!!

Puss så länge!!

Nu blir det frukost...fastän jag inte har nån aptit direkt :/

Kommentarer
Postat av: Sanna

Även om det är måndag idag så kan jag ju svara på frågan :) Idag blir det plugga plugga plugga och sen hoppas jag att jag får hem ett nytt koppel till Devil, då blir det spårvagnsträning :) Teckningskurs, gud vad roligt. Var går du det någonstans? Kram

2009-09-28 @ 13:53:30
URL: http://spetan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0