Toppendag igår!! :)

Jag blir så glad för de små stunderna i livet då man verkligen
tycker om livet! :) När man får skratta med sina vänner och
känna att allt e toppen verkligen!
Igår va det en sådan dag!! Hade verkligen hur trevligt som helst!
Först var jag på restaurang med L och vi hade lika trevligt som vanligt,
och skrattade en del! Härligt!
Vi åt planka :) (fläskfile, potatisgratäng och bearnaisesås)
Sedan på kvällen kom A hem till mig, vi köpte chips (stjärnor) salta pinnar
och godis. Så vi var förberedda för en kväll framför IDOL!
Det blev många skratt igår kväll må jag lova och jag hade toppentrevligt!

Ibland känner man sig mer levande, helt enkelt. Ellerhur?
Och igår va en sådan dag!! Lyckad!


Idag va jag med Josefin i stan :) och hittade ett bara snygga stövlar. Som jag
har letat!!

Och nu blir det snart en god middag hos papsen :)

Vad ska ni göra ikväll?

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: emma

Bild på stövlrna?? Ikväll blire bonde söker fru =)

2009-10-21 @ 15:40:52
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0