Stan idag....

Hej bloggen!

Har mått ganska dåligt de här dagarna men idag
tog jag mig ändå in till stan för att gå på ett möte
om utomlands studier. Jag har tänkt att studera utomlands
till våren nämligen så jag ska se om jag kan söka stipendier
också!
Kollade på två olika skolor i australien idag :) så himla vackert.
vid guldkusten, vid en av skolorna låg en nationalpark så kängurur
hoppar omkring vid skolans område :) hehe....


Kan nog inte bli så mycket bättre! och stränderna ska vi inte tala om!!
jag har bokat ett till möte om en och en halv vecka igen för att gå igenom
ansökan och så. förhoppningsvis vet jag lite mer då också vad och var jag
vill läsa.

Ser i alla fall fram emot det jättemycket! :)
problemet e att dt finns fööör mycket att välja på haha...

Sedan åt jag på café i stan och gissa om jag tog tag i saken för en gångs skull,
jag gick faktiskt till stadsbiblioteket och frågade om stipendier. Nu ska
det sökas stipendier!




Titta vad vackert! The goldcoast in Australia! Here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0