Slapp dag hemma :)

Hej hej!

Igår jobbade jag till kl 22 så det va skönt att ha sovmorgon idag!
Blev lite övertid också. kom hem vid halv elva. Jag har nämligen
fem minuter till jobbet ;) perfekt!


I lördags blev det party till klockan åtta på söndag morgon.
Ja jag hade kul om vi säger så! :)
Det blev lite efterfest också men jag drack vatten hehe....

Så hem och sova och vaknade kl 15. Jag åt middag och sen stack jag
till jobbet. Som tur va blev jag ganska pigg sedan framåt kvällen.
men när man e ute så tänker man inte att det e bra att vara hemma i tid
för att orka med att jobba dagen efter, eller samma dag :)

Lite bilder från kvällen!





Vill helst inte ta med kameran på krogen. Jag har blivit bestulen
en gång och vill inte vara med om dt igen :/



Idag blir det en lugn dag hemma, ska försöka göra lite vettigt också.
Har börjat dagen med att boka in ett möte på torsdag för utomlandsstudier.
 
Och snart blir det att ta tag i disken :/
Ikväll ska jag på min teckningskurs. :) Det ska bli skojigt!

Vad hittar ni på idag?


Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0